Takipli olamıyosun mesela. Muayeneye girtin diyleim sonuvunu başka dr gösteriyorsun kendi doktoruna ıkı haftaya anca randevu düşüyo. Doğuma da Takipli olduğun dr girmiyor. Çok yakınım o hastaneye ve aklımın ucundan dahi geçmiyor orada doğum yapmak. Kesinlikle korkutmak değil amacım ama ne bilim daha bekardım kist için kadın dogum acile gittim hemşireler azarlıyo. Bağırıyo ki ergenlik dönemindeydim o zaman hala aklımda. Dogum yapan bayan için diktirmiyor gerizekalı ya diye söylenip elindekileri yere attı. Araştır biraz daha