Hlya_35hsyn Kürtaj olan varmı aranızda bayanlar.deneyimlerinizi paylasirmisiniz.vakumlu kürtaja iyi diyorlar bı sorayım sizlere dedim.
MucizeBekleyenAnne Hlya_35hsyn ben oldum ama o açımla nasıl olduğunu İnan’ sormadım anestezi ile oldum 15,20 dk sürmüş sanırım
Nezosikra Bende kürtaj oldum canım sanırım vakumlu oldu muhtemel herkese ayni islem uygulanıyor internetten cok araştırmıştım ben kürtaj olacagim zaman