Ben 22+1 haftalığım odasına varana kadar herşeyini buğün tamamladım yıkanacaklar yıkandı ütğler yapıldı herşey silinde ve bitti çok şükür buğün evet benimki biraz erken oldu ama hamileliğim zor ve şiddetli geçiyor şuan iyiki diyorum iyiki bitirdim artık sadece dinlenmek istiyorum bel ve boyun fıtığım olduğu için bel kalça ve sırt ağrılarım hiç dinmiyor ve sürekli kasık ağrısı çekiyorum malesef oyüzden bence tam zamanında bitirdim diyorum herşeyi kendim için 🥰🤗 nasipse kızım olucak öykü ikram ❤️🙏🏻🧿🌸bence durum varsa erkeni geçi olmaz diye düşünüyorum ben 😘