Kızlar selamın aleykum 🥰 14 + 5 im 🤲 2 -3 ağrı oluyor . Kılolu hamıle kaldıgım ıcın doktor hergun yuruyus vermıstı ılk 3 ay kusmalardan bıssy yapamadım sımdı cıkıyorum evde ıs felen da yapmaa basladım ama uzun sure ayakta durunca sıddetlı bel ağrısı cekıyorum