Kimyagercik Biz 39+4 olduk pzrtsi kontrolumuz vardi ve gecen carsamba aslinda nisanimiz gelmisti.. dr 23 nisana kadar bekiyeim dedi dogmaya niyeti yok bu hafta dedi.. ancak bebek 3500 civari suan dedi haftaya geldigindr iri bi bebek ise radyoloje gonderirip onaylatiriz sezeryan olur dedi yok iri bi bebek olmadigini dusunursek 30 nisana kadar daha bekleriz baktik dogmadi 41. Hafta sonu suni sanci vermis oluriz dedi... bu bebekler niye dogmuyo ya erken ta gec doguyolar ekleyip dusunmekten stres oldum artik dogsun istiyorum :/ yürü ve hurma yemek iyi diyolar bendr onlarda etki etmiyo ne nst de sanci cikiyo ne bisey...
cimennbayann Kimyagercik bende seninle aynı durumdaydım 41. Haftada doğum yaptım suni sancı verdiler bebeğim 3.500 kiloydu normalden sezaryene döndü doğumum baygınlık geçirdim bebek karnımda strese girmiş kalp atışları düşmüş o yüzden sezaryen oldu
Kizimveoglumm Kimyagercik 38+3 haftalıgız 😅😅 gelmeye hhiç niyeti yok çünkü hala yukarda kafası kanala girmemiş
Aliyahyaannesi Kimyagercik bizde bugün 40 hafta olduk 2cm acikligim vardı zaten yarın kontrole gidicektik ama az önce nisanım geldi ve hafiften kasıklarım ağrıyor gel muayene edelim dedi. Eşimi bekliyorum şimdi gitmek için. Dua edin bana sağlıkla kavuşayım yavruma. Hepimiz bir ayazda kurtulalım sağlıkla kavuşalım bebiişlerimize insallah😍
BurcuEsiklii Kimyagercik al benden de o kadar canım aramizda bir gun var ben de 39+3 ama hic bi dogum bbelirtsi yok 23 nisan bana da son dedi bakalım ne olacak 😯
Glraras Benim bebeğimde 40+2 oldu hala yok. Programda 40haftaya kadarmış göstermiyo daha😂 sağlıkla gelsin bütün bebişler inşallah
Glraras Kimyagercik normal bekliyorum ama doktorum bu ayın 25’ine randevu verdi doğmamış olursa o zaman bakılacak tekrar kilosuna ve ona göre sezaryen ya da normal için suni sancı verilecek😔 sancılar bitirdi beni gece gündüz
Kimyagercik Glraras bemde daha hic sanci yok sadrce artik cok agirlastim okadar :/ hayirlisi ile kucaginiza alin ins bebisinizi
Kubraa333 Ya kızlar normalde 40 haftayı geçmemesi lazımmiş tehlikeli oluyor benim doktorum öyle söylüyordu diz devletemi gidiyosunız
Glraras Kubraa333 ben özele gidiyorum canım. Yurtdışında yaşıyorum doktor kontrol ediyor bir problem yoksa 41+3 e kadar bekliyor burada genelde normal olması için
Kimyagercik Kubraa333 ben istanbulda özele gidiyorum canim 40 dan sonra bi tehlike sezerlerse sezeryan yapiyolar toksa 41 e kadar bekliyolar normal icin
gnc Kubraa333 arkadaşım devlette 42+4 de doğurdu o bebekle alakalı galiba canım kakasını falan yaparsa tehlikeli oluyormuş
merination 38+4 uz bizde bide kiz bebekler erken gelir derler ama yok 🤷♀️ Pazartesi nst de sancim cikti dun hafiften sancim vardi ama hepsi yalanci ne gelen var ne giden ne aciklik 😂
XyveAnnesi merination bizde 38+3teyiz,sancım oluyor sık sık kasılmalar yaşıyorum,aşağılara bacaklarıma doğru vuruyor hep,nst de sancım falan çıkmadı hiç,bebek kanala inmiş ama,bekliycez dedi dr um,cuma günü kontrolüm var,hayırlısı bakalım🤷🏻♀️
merination Kimyagercik evet baya bi heveslenmistim nst de 70 80 gorunce ama yok simdi bu kizlar kilo almak istiyor iceride anlasilan 😂
Elizz Ay bende erken dogurmaktan çok korkuyorum kızlar. Olsun gelecek elbet kalmayacak ya orda dert etmeyin bu kadar. Bende 32. Haftamdayım ödüm kopuyor erken dogurcam diye 😑
gnc Kubraa333 bende 34 haftalık hamileyim 40 olmasına gerek yok 2 3 haftaya gelsin yoruldum artık diyorum