Gencanne01 NurMatiz annem gıdıyordu ufak kardesımde ozgur bey sagolsun çok çok ıyı bır doktor oraya çok yakın atın Koza tıp merkezi var ersın bey var orda algomedın eskı kadın dgumcusu adam bır harıka gerçekten
NurMatiz gnc memnun kaldılar mı peki bir bilginiz var mı hani normal mi sezeryan mı yaptılar hani çok merak ediyorum da ☺🐣
gnc NurMatiz canım onların doktorları orda yaptırdılar dışardan gittiler yani memnunlarda hatta arkadaşım orda şıpım yaptı şimdi yengesi de orda Doğum yapacak