Kızlar 14+5 ikiz gebeliğim var. 6. Haftada kanamam başladı 12. Haftaya kadar progestan iğne kullandım bitmişti çok şükür Doktorum bu kanamanın sebebine ilk önce eski kanama alanın var ondan demişti daha sonra ki kontrollerimde kanama alanı göremedi sana tutunmaya çalışıyorlar ondandır dedi. Dün gece yine kanamam oldu kırmızı renkte olunca telaşlandım mesaj attım doktoruma, acile git baksınlar bana da haber versinler dedi. Neyse gittim çok şükğt bebeklerin kalp atışı vardı iğne yaptılar eve geldim. Bugün sabah kontrole doktoruma gittim. Bebeklere baktı sıkıntı yok kanama alanı yok. Rahim uzunlu tamam rahim açılması yok. Ee dedim neden kanamam oluyor o zaman, ikiz olduğu için büyüdükçe baskı yapıyorlar sızıntı olmuş herhalde dedi. Progestan hap yazdı. Günlük hayatına da devam edebilirsin, hafif egzersiz yapabilirsin sadece ağır işler yapma temizlik yapma dedi. Eve geldim bikaç saat sonra lavaboya girdim yine kanamam devam ediyor ve sürekli ıslaklık hissediyorum çamaşırımda hafiftende kramo giriyor çıkıyor. Böyle birşey başına gelen var mı normal birşey mi doktor baktığı üzere sıkıntı görmedi ama kanama nedeni olarak söylediği şey beni tatmin etmedi açıkçası. Yaşayanlar varsa bir nebze içime su serpse 😕