Ben 107 kilo ile hamile kaldım şuan 22+3 deyiz 102 kiloyum.🙈 Öğrenmek istediğim şey göbeğim asla hamile göbeği gibi değil yani iki kat alt göbeğim var üstü şişti ama hiç böyle hamile göbeği demezsiniz. Daha erken olduğu için mi acaba zaman geçtikçe büyüyüp belli olur mu😏