Pcoslubiranne Teacher2517 geç dollenme olmamışsa negatif gebelik yok.Olsaydı değer dusuk de olsa cikardi. 5 ve üstü gebelik sayiliyor
Teacher2517 Adetime 2gun var daha o yüzden mi düşük acaba?gebelik olmama durumunda kaç cikiyo değer biliyor musunuz?
MeyraEylulBallisi Teacher2517 0.100 4.99 arası gebelik yok demek oluyo. Ama siz erken vermişsiniz zaten tahlili adet tarihiniz geçtikten sonra kan tahlilini tekrarlarsanız daha kesin sonuç alırsınız.
Teacher2517 Yelda15 yok benim normal bir süreç.adet öncesi bu değer normal mi doktorunuz la konuştunuz mu