Nezosikra yok benimde kızımda oldu bunda olmadı ona şaşırdım sormak istedim😊
Betuell Hayirlsii ile kucağınıza alin inslalah sag salim canım 😊
Nezosikra inşallah cümlemizin🙏🏼