Nadire45 Ebaki anneler hisseder derler ya ben kız gibi hissediyorum tabi önemli olan sağlıklı olmasi benimki his sadece 😊
girl_boy_annesi ipek-smr hayır canım benim kesem aynen böyleydi ve kızım olacak inşallah bu yüzden kız hissettim dedim😊
ipek-smr girl_boy_annesi yaaa anladım ben de belki şu kese şeysinden anlıyorsunuzdur zannettim benimkinede bakar mısınız diyecektim🙂
Nezosikra Nadire45 https://imgyukle.com/i/CPXsVY https://imgyukle.com/i/CPXsVY bide bana bakarmisin canım anlıyor gibisin bende çok merak ediyorum🤗🤗🙏
Nezosikra Nadire45 inşalalh canım Inslalah 2 tane prensesim var hayırlısı ile bide oğlum olur inşllah kızlarımın yanına 🤗🤗🙏