KBOzturk Kızlar yardımcı olun ne olur. Dün vajinal ultrasonda kese göründü ama Bebek yok görünmüyor denildi. 10 gün sonra gel bakalım görünecek mi Dedi doktor. 14 Ekim son adet tarihim. Bebek oluşur mu 10gün sonra
FuatTataroglu KBOzturk canm cok normal hic endise etme adet tarihine gore daha 5+4 haftalik hamilesin bebisin cok kucuk on gun sonra gozukur benimde bebegim ta 6. haftadan snra minicik gozuktu icin rahat etsn hc bir problem yok
Bhrygz Canım hiç korkma.benimde 11ekimdi daha bugün göründü zar zor. 6.haftadan sonra gorebiliyorlar icini ferah tut ve guzel beslenip dinlen
FuatTataroglu KBOzturk yok hic endiseye kapilma cnku aynilarini yasadim ben vok iyi anliyrm seni ben o kdr erken ogrendmki gebeligimi kesem bile yoktu benm ilk ogrendgmde neler yasadm onlari gorene kdr o yuzden tecrube oldu bana🤗
KBOzturk Peki canım önce yolk sac mı oluşuyor ? Benim kesenin içinde bir şey görünmemesi normal mi kimileri görülmesi gerekirdi dediler canım sıkıldı