Selam kızlar 36+1 iz öncelikle pazar günü iç çamaşırım su renginde ıslaklık olmuştu komple sızıntı olabileceğini düşündüm ama belki akıntı falandir diyede gitmedim bugünde doktora gittiğimde söyleyince çatı muayenesi istedi ve hafif su gelmis olabilecegini söyledi ama ultrasonda normal olduğunu da söyledi ve 2 cm açıklığım oldugu ama sancim olmadığı icin 2 hafta daha bekleyelim dedi acil bişey olursa su gelmesi nişan vs. Gel dedi başına gelen var mi 2 cm açıklık için erken mi şuan acaba yaşayanlar??