EbrarHarmanci Merhaba arkadaşlar ankarada yaşıyorum devlette tavsiye edebilceniz bir doktor varmı özeller ateş pahası ona vericeme bebeğime harcarımm 27+5 hamileyim artık bi yere sürekli gitmem lazım doktorum özeldi onun için doktor değişikliği yapmam lazım😊
Bgmbgm EbrarHarmanci Nafiz koreze devlet hastanesi çok guzl bütün doktorları iyi bahadır bey olsun gül jelin hnm coşkun ümit ben oraya gittim memnun kaldım Sincan'da ozledede Keçiören Ahmet şahbaz mi var orda 45 TL muayene ücreti onu cok Med ediolar muayene ücreti iyi aslında pahalı değil bana uzak olduğu için gitmedim bide şuan 35+3 um yenilerde ogrendim o doktoru geç kaldim artık gitmek icin
cimennbayann EbrarHarmanci ben etlik zübeyde hanım doğumevinde doğum yaptım canım çok memnun kaldım güvenlik açısından da çok iyi bebek çalınma durumları oluyor diye o kadar tedbirliler ki kafana göre giremiyorsun hiçbir yere doğumum da iyi oldu tavsiye ederim
elif0690 EbrarHarmanci Kuzum hastane olarak Gatayıda düşünebilirsin..Yakınlarım var orada doğum yapan çok memnun kaldılar..Doktrların da çok iyi olduğunu söylüyorlar..
EbrarHarmanci Bgmbgm kuzum muayene ücretinden çok doğum pahalı normal 4000 sezeryan 4500 dedi bnde değiştrme kararı aldım eşim ve ben çalışıyoruz ama doktorumuzun bizi soymasına izinde veremem yani
EbrarHarmanci Bgmbgm birde sincan bana bayağı uzak ben keçiörendeyim oraya gidene gelene kadarrrr sanırım doğururum 😂
Bgmbgm EbrarHarmanci doğru tabii cnm ne gerek var gelelim normal doğum yapicaksan hiç gerek yok 4000 vermeye Sami ulus Turgut Özal yerleşkesine gittim bikere bende orası kabul etmedi 28 den sonra almioruz dedi bana sor hastaneleri 😂😂 baya baya hastane gezdim 😂 ama Turgut Özal çok guzl temiz bı arkadasm doğum yaptı çok memnundu
Bgmbgm EbrarHarmanci uzanmış sana bende elvankentteyim en yakın burası bana memnunum ama birde lokman hekim de Hüseyin bey iyi diolar ve yeni geldim sayılır buraya lokman hekim nerde bilmiyorum ama ozl orasida
EbrarHarmanci deletedmom02 yok tatlım hrs hastanssinde doğum yaptırıor doktorum sanatoryum hastanesindede muayene ediyor
deletedmom02 EbrarHarmanci hıı hrs 'nin SGK anlaşması yok diye biliyorum ondan olabilir 🙂 keçiören özel 2.250 sezaryen fiyatı düşünebilirsiniz 🙂
deletedmom02 EbrarHarmanci ben sezaryen istediğim için normali sormadım ama burada okumuştum 2 bin diyorlardı soranlar canım
Fatosumum EbrarHarmanci normal doğuma 1750 dediler özel keçiörende sezeryanda 2250 . Bende 19.haftadayım haftaya randevu aldım ilk defa. Ahmet şahbaz özel üniversiteden mezun olmuş o yüzden pek güvenemedim😂😂 bi tane bayan doktor vardı azebeycanlı ondan randevu aldım umarım iyidir 😊
deletedmom02 Ben oraya gitmiyorum canım, Sincan lokman hekimde yapacağım Allah nasip ederse ama instagramdan @aynuranajafaliyeva Keçiörenin doktoru takip edebilirsin
EbrarHarmanci Bgmbgm orayı internetten baktım tatlım sanırım bi gidicem oraya herkez memnun devlt sanırım orası ama semt olarak neresi
EbrarHarmanci Esraumit bn etlik lokman hekime elif hanıma gidiodm herşey dahil 4000 demişti ama gene pahalı geldi şahsn bana
Bgmbgm EbrarHarmanci devlet orası cnm ben 30.haftamda gittim almadılar 28, den sonra almiolarmis bilgin olsun çok temiz ozl hastane gibi zaten önceden ozelms devlete geçmiş valla randevu alıp gitmiştim ben e randevudan eşim navigasyon ile götürdu yoksa çok bilmioruz biz ankarayi
Seyda123 EbrarHarmanci Canim ben ankara univ.tip fakultesi cebeci doguma guduyorum gayet memnunum he su var muayeneler v s cok bekliyosun ama dgumda cok iyi oldugunu duydum baska hastanelerden gelenlerde cok var ayrica
EbrarHarmanci cimennbayann zübeyde hanıma kontrole gttim ağlayrak çıktım muayene esnasından insana köpek gbi dawranıyolar ne resim veriolar ne başka bişi hiç hijyenik gelmedi bana inan tatlım ekranda bebeğimi bile göremedim ama tavsiyen için çok tşk ederm 🤗😘
cimennbayann EbrarHarmanci evet kuzum muayene çok zordu benimde açılmama baktılar sürekli bi 10-20 kişi 😬 mahvettiler yani haklsın o konuda 😘😘