senemyavas Kızlar eski postlara da baktım ama hep bebeğe kilo aldırmayla alakalı geneli. 38+1deyim bugün 3800 olduğunu söyledi doktor. 39 haftayla uyumlu olduğunu söyledi bide. Bebeğe daha fazla kilo aldırmamak için ne yapmalıyım?
ceren63 senemyavas şekerli ve karbonhidrat içeren aynı zamanda aşırı yağlı yiyeceklerden uzak durmayı deneyin. Sebze ağırlıklı bi beslenme işinize yarayabilir. Tamamen durmasa bile az artacaktır.
Psikolog-anne senemyavas valla benim bebegimde kilolu 35 im ama sonum sizin gibi duruyor, sezaryen hşç olmak istemiyorum ama sanırım öyle olacak, dogru düzgün beslenmememe rağmen kilo alıyor bebek, ne yapıcam bilmiyorum
Aysema senemyavas Şekerli şeyleri tamamen kesin. Özellikle şerbetli tatlılar tüketiyorsanız. Rafine şeker direk bebeğe kilo olarak gidiyormuş.
ceren63 derinozkaya aşırı kilolu bebek normal doğuma engel olabilir. Aynı zamanda gelişimin ileride olması bazen gebelik şekeri kaynaklı olabilir bı yüzden de diyet önerir çoğu doktor
derinozkaya ceren63 onemli olan bebek saglıgı degilmidir az kilosu olsada aynı seyi savunurdum bilemiyorum 🤷🏼♀️ 38. haftasıymıs ama gebelik sekeri olsa bile son hafta ne yapabilir ki, hiç 🧐
ceren63 derinozkaya tabi ki bebek sağlığı. Benim ablamda gebelik şekeri vardı günde üç doz insülin vuruldu ve doktor bebeği içerde mümkün olduğu kadar fazla tutabilmek için bebeğin kilo alımını azaltmaya çalışsın diye diyet verdi. Bazen olabiliyor böyle şeyler
Nisanhikaye senemyavas canım bizde 36 haftadayız 3500 kilo bebek gelişimi 39 gösteriyor bende anlamadım nasıl kilo alıyorlar normal olmıcak bizim de bence kilolu olmaları çok iyi tombik 🤲🏻☺️
Ogrtmn34 senemyavas ultrasondaki kilo birebir doğru değil belki 400-500 gram daha az doğacak yani son ana kadar bu belli olmuyor gördüğüm kadarıyla siz sebze yiyerek beslenin riske atmak istemiyorsanız çünkü meyve de bile şeker var onu da fazla tüketmemek lazim