Arinna Mineberna Kendş doktorundan Alman lazım canım. Havacılık sektöründe çalışıyorum şuan evdeyim. Kabul edilmez bakarlar rapora
Pnrr06 Mineberna kendi doktorundan alıyorsun canım 28 ile 35 haftalar arasında istiyorlar 35den sonra uçağa binemiyorsun zaten benim doktorum şekerine bakıyor,tansiyonuna bakıyor, nts ye giriyorsun, eğer erken doğum riskinde yoksa raporu alıyorsun canım
Nadiscim Kendi doktorundan alman lazım canım aile hekımı degıl bence kadın dogumdan sanırım tam bilgim yok
Arinna Mineberna Kaç haftalık hamilesin mesela ne kadar? Kontuarda anlamazlar ama boardıng te anlarlar
Arinna Mineberna Şekil itibariyle anlaşılabilinir. Ben bir hanıma sormuştum az karnı çıkıktı evet demişti. Sorulur Yani. Ya da ekip kabin memurları sorar ayrıca şuan mevzuat değişti. Bildirmen de fayda var. Boardıng ve check önceliğinden yararlanırsın. Kabin ekibinin bu tarz şeyleri bilmeleri sizin yararınıza olacaktır. Bence saklama canım. 31. Hafta da havacılık kurallarına göre tıbben bir manin yoksa zaten uçabilirsin. Fakat şuan için evrak isteyebilirler evrakını al hiiç riske atma. Özel durumdan dolayı öncelik hakkını kullan bekleme canım🙏
Deebg Arinna ben 35 haftalıkken uçağa binmeyi düşünüyorum karnım öyle aman aman yok doktorum uzakta eşimde askere gidecek tek başıma doktora gidip raporu almam çok zor 28 haftalık hamileyim desemde araştırırlar mı yine 😐
Arinna Deebg Araştırma olmuyor bol bişey giyin ama söyleseniz de iyi olur. Beklemezsiniz. Şöyle olur ki. Doktorunuz vatsaptan atsın size. Onu gösterin. Konuşun doktorunuzla
Arinna Deebg Bir konuş canım. Oluyor mu bilmiyorum. Ama arkadaşlar kabul eder tarihi yakın tarihli olması lazım. Ve kendi doktorun kadın Doğum uzmanın olması lazım. Uçabilir raporu düzenler misiniz diyebilirsin🌹
Deebg Arinna tamam canım şansımı deneyeyim bi ama alamazsamda uçağa almama gibi bi durum olur mu 27 haftalık hamileyim desem mesela
Arinna Deebg Olmaz canım öyle uçuşa kabul edilememezlik daha ileri haftalardaydı ama ben şuan evdeyim virüs ten dolayı yeni düzenlemeler oldu. Şuan nasıl olur bilmiyorum. Nolur nolmaz diye o evrağı yanında götür dedim zaten. O evrak olursa mevzuat değişse bile kabul edilirsin