Wonderanne ödem zamanla tansiyonu tetiklior sıkıntısı o, o yüzden tuz tamamen kesilmeli, aldıın ekmekte bile tuz var, salçada… tamamen tuzu kesmen lazım, malesef zor ama yapabilirsin 32 haftadan sonra korkulcak bi se yok bebeğin organ gelişimi tamamlanmıs oluo, Allah şifa versin inşallah atlatıcaz🙏🏻💐