Kızlar ben rahim filmi çektirdim bugün. Benden önce üç kişi girdi üçü de bana göre daha rahat geçirdiler ben çok kötü oldum kustum elim ayağım titredi mahvoldum ağrıdan hala evde yatıyorum. Cd verdiler haftaya doktora gidince değerlendirecekmiş. Ama ben pc üzerinden açtım baktım rahim filminden birşey anlamadım. Kullandıkları uygulama bende olmadığı için 3D görüntüleyemedim sadece iki fotoğraf açıldı. Ama normal mi anlayamadım, bana çok anormal geldi. Cd den çektiğiniz rahim filmi görüntünüz varsa bana atar mısınız lütfen 😔 çok korkuyorum ya gerçekten kötü bir durum varsa diye 😔😢