Gulsumhira Arkadaşlar 32.haftadan sonra çalışabilir raporu alsam 37 haftaya kadar calissam bunun bana artisi ne Oluyor?ve izne ayrıldığında ne kadar para yatiyor?
Busradonmezus Gulsumhira dogum iznin gec başlamış oluyor. Sen 32 de calisabilir raporu almazsan doğum iznin başlamış olur
Ebru9120 Gulsumhira toplam 4 ay doğum iznin var ikisi doğum öncesi ikisi doğum sonrasi. 37de başlarsan doğum sonrasına eklemiş olursun. Onun dışında bir fark yok :)
Gulsumhira Ebru9120TC Tuğba Yıldırım Çüm is yerimde bir arkadasim covjde yakalandı is yerimiz kapalıyken şimdi acildi is yerimiz arkadasim 20 gun sonra gelicek ve ben korkuyorum ondan ayrilsammi izne diye dusundum