Aventin çok iyi yorumları var ama kötü yorumlarda var ben o yüzden tercih etmedim ve 3 marka aldım. Tommee tippee, chicco(cam) ve dr brown. Üçündede damlatma olmadı ve yavaş akıyo önemli olan yavaş akışlı olması kolik olmaması için. Trendyoldan hepsinin yorumlarına bak bence ona göre karar ver😊🙏🏻