Kiwi12 25+6 yım bir kez olsun ne kilosunu ne boyunu ne benim değerlerimin iyi olup olmadığını öğrenebildim. Paramızla rezil oluyoruz. Herşey yolunda sağlıklı olması gerektiği gibi deyip yolladı en sonunda ne yazdığı ilaçları doğuma kadar kullanmam gerekir mu söylemedi veya başka birşey ilaclarım bitti başka doktora gidicem inşallah ilaclarımı verir bebeğimin her şeyini söyler insallah