Kızlar merhaba ben bugün doktora gittim kontrole ve kızım ellerini yüzüne kapatıp ters döndüğü için yüzünü göremedik ve görüntü alamadı doktor.Yarında tahliller için tekrar gidicem 10 gün içinde gidersen kontrol olarak geçiyo muayene açmıyolar ücretsiz oluyo ya.Tekrar ultrasonla yüzü görünüyomu diye baktırma hakkım varmı fotoğraf alabilmek falan?bilen varsa yardımcı olurmu ona göre hakkımı bilipte talepte bulunmak istiyorum yarın