Merhaba arkadaşlar,
ben 6 ay önce hamileydim ve düşük yaptim. Şimdi tekrar hamile kaldım. Testi bugun yaptirdim. Ama artik her seyden tedirgin oluyorum. Geçen sefer hamile kaldıgımda 4.haftada test yaptirip öğrenmiştim, o zaman bta hcg degeri 3bin küsürdü, bugun yine 4.haftada test yaptirdim ama değer 427 cıktı. Hastane raporunda 4-5 haftalık degerler 1000 ve üzerinde olamlı yaziyor. Benim deger düşük mü normal mi? Var mı fikri olan? Şimdiden teşekkürler