Kizlar alttan muayenede zorluk cektigim icin doktordan sezeryan istemiştim eralp bulutlardan o da bana psikiyatriden rapor al yapayim demisti bugun ayni hastanedeb psikiyatriden rapor aldım boyle bir rapor yok dedi tekrar eralp beye gittim rapor yoksa normal doguracaksin dedi hasta haklarina kadar gittim adamda tık yok …. allah askina deneme yanilma yontemiyle mi doğuracağım, ne muayene ediyor alttan ne de bir tavsiye veriyor , napicam yani suyum gelecek sancim gelecek acile gidecegim ebe bakamayacak oyle bi sezeryan olacagim ? Alttan muayene olamamak normal doguma engel degil diyor eee nasil doguracagim açıklığıma elle bakacaklar , cocugu elleriyle cikaracaklar ! Hamile hamile bugun 2 saat orasi burasi dolaştım, lanet ettim doktora !