Gulcan_89 Kızlar 31+4 üm. Karnım sertleşiyor bebek bazen biyere toplanıyor. Ara ara karnıma ve kasığıma ağrı geliyor gidiyor. Panik yapmak istemiyorum ama bunları yaşayan var mı?
Tatlisannedilekk Gulcan_89 cnm 23+3üm aynısı bende oluyordu doktorum magnezyum eksikliğinden kaynaklanıyor dedi ilaç yazdı iyi geldi bana
pamuk32 Gulcan_89 ben canım. Doktorum kasılma önleyici ilaç yazdi erken doğum riski die. ondan beri karnm yumuşacık ve bebekler çok rahat oynuyor içinde. Keske daha önce baslatsyms ilaca. Doktorunla konuş sert ve canını acıtıyorsa
_mucizem_ Gulcan_89 rahim kendini doğuma hazırlıyor canım normal bu haftalarda yalancı sancılar ve kasılmalar yaşaman 🤗
Gamzekrsy 36+5 deyiz bizdede aynı durum var ve adet ağrısı gibi ağrım var haftaya randevum var inşallah doğum olur sabırsızım artık 😊
Gulcan_89 _mucizem_ bende hep öyle okudum. O yüzden panik yapmak istemiyorum ama insan tedirgin oluyor yinede 😊
Tatlisannedilekk Gulcan_89 bende onu kullanıyorum cnm bana iyi geldi, doktorunla konuş istersen hafif geliyorsa değiştirir belki
Gulcan_89 pamuk32 canım internetten baktım yüksek tansiyon tadevisinde kullanılır yazıyor niye verdi ki doktor sana bunu ?
Nvn00 Gulcan_89 33+5 deyim bende yaşıyorum bunları. 30 haftalıkken falan başladı bebek toplanması karnımda sertleşme falan. Ama yalancı sancı diye biliyorum bunları
Gulcan_89 Nvn00 bende öyle okuyorum. doktorumda yalancı kasılmaların başlar artık demişti. Heralde bunlar oluyor. Paniklemekte istemiyorum. Doğum için erken. Allahım sağlıklı sıhhatli zamanında hayırlı doğumlar nasip etsin hepimize 🙏😊