Evet hanımlar ben de burada ki yazıları okuyordum buraya artık yazmak nasip oldu bebeğim dünyaya geldi benim güzel minik prensesim gerçekten insanin kendi evladı çok başkaymış herkesden koruma içgüdüsü sezeryan doğum yapdim ama ben çok panikledigim için narkoz verildi zor uyandım ama bebeğimi kucağıma aldim Inşallah her kadın bu duyguyu tadar ♥️♥️🙏🙏