Sanırım 23. Haftadan sonra başladım mustela kullanıyorum. Bi tanesi bitti. İkincinin yarısındayım. 39 haftaya geldim, son haftalar çatlamaya başlayabilir demişti doktorum. Evet sağ ve sol tarafında çatlaklar başladı. Benim hatam çünkü ben hep karnıma sürüyordum bazende bacaklarıma. Sürmediğim yer çatladı. Karnıma Sürmesem ne olurdu kim bilir. Genetik yapınız çok etkili. Sürersem çatlak oluşmaz diye düşünmeyin. Engeller azaltır sadece. Neyse az kaldı bir hafta sonra gelecek yavrum🙏🏻😊