Masalin_annesi Kızlar tam olarak mantar mı bilmiyorum ilk defa başıma geldi vajina da kaşıntı kaşıdıkçada kaşıyasım geliyo çok rahatsız ediyo. Kullandığınız etki eden bi krem var mı 😔
Meriwa Masalin_annesi bunun ne olduğunu bilmeden kafanıza göre bişey kullanmayın yarına doktora gidin baksın ona göre sizi yönlendirir zaten
Sevilay80 Masalin_annesi canım akıntın var mı beyaz peynir gibi. Kaşıma asla. Gebelik var mı suan ben gebelik oncesı travozal kullanmıs tim gectı sukur ıyı gelmıstı ama gebelik varsa doktor a sor ole kullan
gldnn Masalin_annesi benimde sivi seklinde akintim var bugun perinatolojiye gittim alttan muayene ettiler bitane test var devlet karsilamio onu gidip eczaneden aldim bebek sivisimi diye suphe ettiler sukur mantar cikti vajinal ilac verdi
123melis Masalin_annesi kesinlikle sirkeli su ile özel bölgeni yıkayıp tamamen kurumasını beklemen lazım sürekli bunu kullan doktoruma sormuştum en iyisi o demişti
Masalin_annesi gldnn çok geçmiş olsun oda bi an önce geçer inşallah. Gebelikte normalmiymiş peki bu mantar
gldnn Masalin_annesi insallah canim gebelikte normal oldugunu soyledi doktor ama. dikkat etmen gerekiyormus sen doktora gorun
Saadetctk Masalin_annesi ayy bende de olmuştu oo ve kaşintiyla birlikte inan cok canim yaniyodu doktoruma gittim baktı icten cok az enfeksiyon oldugunu soyledi 3 gunluk fitil kullandim ve krem yazdı hemen gecti valla