Merhaba sevgili Happy Mom ailesi. Bugün itibariyle 33+1 günlük olduk dün çok yoğun bir kasılma ve sancıyla hastaneye gittik nst’ye bağladılar her şey normal dedi ultrasonla bakıldığında bebeğimin kafası aşağıdaymış o yüzden çok sancı ve ağrı yapıyormuş. Üstelik çok yoğun kalp çarpıntılarım oluyor ama Doktorum her şeye normal diyor. Benimle aynı durumda olanlar var mı acaba ?