Ecenisan Merhabalar anneler 39+4 deyim hiç sancim yok ne zamana kadar bekleyip hastaneye Gitmeliyim #dogum
Supersmomm Ecenisan endişeden ziyade sancınız suyunuz gelmiş gibi "acil" yazmıssınız konunun içine girdiğimizde hiç sancım yok yazısıyla karsılasıyoruz ve bana ne bu tavır diye mi soruyorsunuz? 🤦🏼♀️
Parpali Canim rabbim hayirli dogumlar nasip etsin ben 42. Haftaya kadar bekleniyor diye biliyorum acele etme cok 😉)
Parpali Yada hemen dogum istiyosan bitki caylari falan ic hurma falan ye yuruyus yap temizlik yap merdiven cik in hem daha da kolaylasir dogumun 🤗😂😂