gulsahinn93 canım benimde oluyordu 6. Haftadan itibaten hatta benim 11′ haftama kadar sürdü, iğne de oldum gün aşırı 12. Haftama kadar. Doktor rahim içinde eskiden kalma kanama var o dedi. Sonra bir iki hafta sonra gittiğimde kanama alanın gözükmüyor demişti ama benim kanamam devam ediyordu. Şuan 14′ haftam bitmek üzere dün gece kanamam oldu yine bugün sabahta kontrole gittim. İçeride kanama alanı yok bebeklerde iyi rahim ağzı rahim uzunluğu da iyi. Doktor sızıntı olmuştur bebekler büyüdükçe dedi en son. Yine progestan verdi bu sefer hap olarak aldım.Temizlik yapma deedi bana özellikle ağır şeyler kalddırma vs. 4 ay boyunca yattım zaten