Meral-5866 hayır canım zararlı değil asıl yatırmazsan zararlı ben 50gr yaptırdım içtim öyle aşırı rahatsız edici bi tatlı değil merak etme zaten zararlı olsa doktor yaptırmaz ama sen yatırmazsan ve şekerin varsa bebeğin sağlıksız kilo alır sende aynı şekilde yani yaptırmak daha iyi aklına soru işareti gelmesin 😍