Berna35 Arkadaşlar merhaba 🍀 6 haftalık gebeyim doktrum idrar yolu ve kan testi istedi idrarında çok az enfeksiyon çıktı antibiyotik yazdı ama kullanmaya çekiniyorum sizce ne yapmalıyım bu arada hiç bir belirtim yol enfeksiyona dair