Hasyas07 normal canım korkma doktoruma geçen gittiğimde sordum ben
dedim bazen hissedemiyorum
dedi ki pozisyon la Alakası var demişti bana canım için rahat olsun canım bebek pozisyon değiştirdiği bazen hareketleri hissedilmiyor 24. Haftadan sonra net hissedersin