Merhaba kizlar benim erkek bebegimde böbrek genislemesi var tek böbreğinde 33 haftalikken 13mm olmuş dedi doktoru ve doğumda 10 mm yani 1 cm genislemeyi normal kabul ediyoruz dedi. Ve dün başka bi sebepten özel hastanenin aciline gittim 35+0 olduk ordaki doktorda dedi ölçmedim ama büyüme artmış dedi. Böyle olup doğumdan sonra kendiliğinden düzelen var mı arkadaşlar. Düzelmezse küçük bi operasyon geçirecek dedi bebeği böyle bi ameliyat olan var mi dogumdan hemen sonra mi yapiliyo acaba ameliyat. Ve bebek idrar yaparken acı ağrı falan yasiyo mu bu genislemeden dolayı. Tecrübeli olan arkadaslar bilgilerini paylaşırsa cok sevinirim😌