Heisenberg Merve112211 3.5 cm açıklıkla 1 hafta beklemiştim. O durum kişiden kişiye çok değişkenlik gösteriyor canımız annemiz🥰
[silindi] Merve112211 32+0 da 2 cm açılma ve sancım var hastanede yatıyorum. Ne kadar dayanırız bizde bilmiyoruz 🤷♀️
Ssultann Merve112211 ben iki hafta 1 cm ile gezdim doğumda suni ile bile açılmadı 1 cm ile kalmıştım 😌
GENCOBGM Merve112211 Kızlar bende nstye baglandım 32.haftadayim doktor sanci gözüküyor dedi ve kâğıda baktım 2cm yazıyordu acaba 2cm acilmami oluyor
BuseK Haftamda çatı muanem oldu 3 cm açıklığım olduğunu söyledi doktorum yarın 37 olacağım muaneye gideceğim bakalım ne diyecek doktorumuz .
Zeynep_441 BuseK 38.haftada çatı muayenesi oldum ama açıklığım yoktu.kendiliğinden mi açıklık oldu yoksa yaptığın bişey oldumu
BuseK Zeynep_441 özel birşey yapmadım hatta plates topu aldım düzenli yaparım diye doktora açıklık olduğunu söyleyince şoka girmiştim. Şuan da bana yatış verdi bir haftadır yatıyorum. En azından 37. Haftayı gör dedi.
BuseK Rabbia sancım yok hiç şiddetli Ağrı’da hissetmedim ama bebeğimin kilosu biraz zayıf o yüzden hemen gelsin isteniyorum :( stresten uyuyamıyorum hiç.
Arinna Merve112211 3 cm ile 16 saat uğraştım suni sancı vs. İlerlemedi kordon dolanmış sezeryana alındım.
Zlmdnccc Merve112211 bende 40+3 üm suan 4 gün önce 1 cm acılma hala duruyor oyle bugün. Tekrar bakacaklar bakalım
Zlmdnccc Gencdijle yok arada baskı oluyo sürekli tuvaletim varmıs gibi onun haricinde hareketlerin sertliginden canım acıyo Baska bisey yok