Kızlar 28+4 haftalık hamileyim, ilk hamileliğim nasipse kızım olacak. Doktorum erken doğum riskim olduğunu, rahmimde incelme olduğunu söyledi. Bana progestan ve bu ilacı verdi kullanan var mı daha doğrusu benim gibi olup da bebeğini zamanında kucağına alan var mı?