Kızlar artık iyice ağırlaştım aşağıda hissediyorum kasılmalar arttı arada sancıda oluyor fakat en garibi yürürken sanki içerden dışarı bi batma hissediyorum normalmi sizdede oldumu hiç baya iğne batması gibi tek bi batma ama öyle uyuşma gibi değil sanki bacağı ayağımı çıkacak acaba diyorum 😂 Kasılmalarda arttı erken olmasından korkuyorum