Zhrnz Gencdijle benim 160 170 lerde dogum baslamisti bazen cok sanciniz olur makinada en fazla 40 gorunur sahsen benim hep oleydi hatta doguma alindim 30 40 lardaydi nst sikintiliymis 😣
Gencdijle Arinna mesela 10 diyelim sonra 7-9 dk içinde 100’ü geçtiği bile oluyor 40’ın üzerinde çok fazla gördüm yarım saat içinde 40+2’im bu arada sabahta nişan geldi doktor ister burda durun ister evde bekleyin dedi 🤷🏻♀️
Arinna Gencdijle Evet canım benim. O zaman hissedilen sancın da var canım. Allah yardımcın olsun. Hayırlısı olsun hakkında
Gencdijle Zhrnz o gün nasıl başlamıştı ağrı ya da sancılarınız ? Hafif miydi ve de adet ağrısı gibi bir ağrınız var mıydı
Gencdijle Bera07 benim beklemiyordu iki saat önce, inip yükseliyordu sadece. Şimdi eve geldim duruma göre tekrar gideceğim umarım minik kızım gelmeye karar verir. 🙏
Zhrnz Gencdijle benim uyarici fitille dogumum baslatildi kendi sancim olmadi hic suniyle dogum yaptim ama belden kasiklara dogru bi sanci ve son dogumda 2 hafta onceden bel agrim basladi