Canim ayni durumdayiz benim pazartesi geldi. Gittim 1 cm acikligim vardi.. simdi 35+ 5 olduk evde sancilarimin düzene girmesini bekliyorum ki öyle hastaneye gideyim 3 gün oldu her gecen gün biraz daha artiyo sancilarim ama öyle aman aman korkulacak bi durum değil bu . Sende bi git açıklığın falan varsa celeston falan yapilsin bana yapildi akciger gelistirici sanada yaparlar malum erken doğuma giriyo bu durum