Deryasrht Hamiş anneler merhaba benim ilk hamileliğim bebeğimin haraketlerini daha hiç hissetmedim 20+3 olduk daha erken mi? Benim gibi daha hissetmeyen var mı?
Duyguderyaa Ben 17+ 3 haftalık hamileyim tatlı bişi yediğim zaman birazcık hissediyorum bi çikolata yiyip sessizce hissetmeye calıs hissedersin belki😌