Merhaba arkadaşlar bugün saat 15.00 itibari ile kızıma kavuştum çok şükür sabah saat 9.30da suyum geldi önce anlamadım akıntı sandım çünkü sızıntı şeklindeydi durmayıp art arda gelince suyumun geldiğini anladım eşimi aradım hemen geldi kahvaltı yaptım duş aldım evi toparladım ve hastaneye geldim hiç sancım yoktu doktor açıklık muayenesi yaptı açılma 1 cm ama Bebek kakasını yapmış dedi nstye bagladı suni sancı verdiler ama ben çok zorlandım ve korktum sezeryan istedim ve çok şükür kızıma kavuştum ❤💕