Kızlar bugün tam 9 haftalık hamileyim . Dün kontrolüm vardı aşırı mide bulantılarım olduğu için bulantı hapımı değiştirdi ve folik asit hapınıda kesti doktor . İstersen kullanabilirsin ama o da mide bulantısı yapar dedi 1 ay kullandım sadece . Sizce devam edeyim mi folik asit bebeğin gelişimi açısından önemli sonuçta kafam çok karıştı