OzgeSelcuk Esea lazer hamilelik sürecinde kullanılmamalı canım benim. Hamilelik sonrasında kullan bu sürecide ağdayla felan idare et çünkü gerçekten bebeğe zarar veriyor
Lalesen Esea ben lazere gittim ve çok memnun kalmıştım. hamilelik surecinde sanırım hormonlardan dolayi tekrar çıkabiliyor. Hamilelik sonrasi philips in epilasyon makinasını almıştım önce onu dener olmazsa yine giderim. Henüz denemediğim için o konuda tavsiyede bulunamiycam. Ama tavsiyem epilasyona gideceksiniz kesinlikle hastane de gidin daha garanti olur
Pankek Ben makine aldım ve bir seferde dahi memnun kaldım. Sadece tembellik ettiğim için devam etmedim, aslında eşim görür de özenir diye onun için aldım yoksa ben tüysüz biriyim de eşimin maşallahı var hiç üşümez 😁
Esea OzgeSelcuk yoo çok haklısın ben aslında güzellik merkezine gidiyordum ama bebis muhabbetine bıraktım . Aslında sonra makine düşündüm ama hangisinin daha etkili olduğunu bilmiyorum.