Kızlar 35+3 haftalık hamileyim baş agrısını her gün çekiyorum resmen geçmek bilmiyor karnım taş gibi oluyor bebeğim içerde çok sıkıyor kendini ondan sonra yavaş yavaş bırakıyor sizde de oluyor mu böyle bi an önce doğsun istiyorum ya sizde durumlar nasıl ?