Nehir2009 27 haftalık hamileyim 2 haftadır huzursuz bacak sendromu yaşıyorum çok sinir bozucu bi şey uyuyamıyorum uykudan bile kaldırıyor benim gibi olan varmı ne yapıyorlar
B8use Nehir2009 canim bende var galiba geceleri uyuyamiyorum magnezyum kalsiyum da iciyorum kan degerleri normal ama yok surekli ayaklarimi oynatma gereksinimi duyuyorum 2 tane yastik koyuyorum ayagimin altina yuksekte tutuyorum uykuya dalarsam bi sans uyuyorum 😪😪 sen doktora gittinmi
Duygu538 Nehir2009 bende de var malesef hamilelikten önce de yaşıyordum 😔geçen haftalarda yaşadım ama uzun sürmedi🙏🏻Şu anda da 14 haftalığım eğer gün içinde yürümezsem yine başlıyor😏
Ozgesah355 Nehir2009 canım bende vardı gebelikte iyice arttı ben çözümü soğuk suyu ayak bileklerimden yukarı doğru tutarak ya da çarşafımın altına bir sabun koyarak buldum. Dene ikisi de etkili yöntemler uykun gelir gelmez de yat çünkü direnince daha fazla oluyor malesef
AytlKandemir Nehir2009 Nehir2009 27.haftala başladı şuan 31 haftadayım kramp ve huzursuz bacak sendromu mevcut bu bünyede 🤓🤓 dört gözle ne zaman geçer diye bekliyorum.eşime masaj yaptırıyorum aklıma geldikçe o zaman bir nebze olsun azalma oluyor
Roses O haftalarda cekdim bende böyle post açmıştım bol su yürüyüş ve yükseğe kLdor ayağını bu nu yaptm
Nehir2009 B8use bide ben deneyim yastık olayını gitmedim daha kontürolüme 2 hafta var çok rahatsız ediyor benim bazen gece kalkıp evde geziniyorum geçsin diye😢😢😢😢
Obsesifk Dğn gece uyuyamadım onun yüzünden sürekli babacaklarımda bi kasılma hissi isteği bitirdi beni bugün magnezyuö içtim inşallah işe yarar
mervec Kızlar bu dediginiz nasıl bir his kramp girer ya onun gibi biseu mi sürekli kas ağrısı hissetme mi ???
Bus Nehir2009 bende de vardı bende soğuk suyla ayaklarımı yıkıyordum ayaklarımı kaldırıyorum ilaç ta kullanmıyorsun uyuyamıyorsun zor günler geçmiş olsun
Aysundkl 25 haftalığım bende son 1-2 haftadır bu sorun var sadece.. çok sinir bozucu bir durum. Her akşam masajla, yukarıya kaldırıp bir müddet öle duruyorum. Arada birde buzlu kompres yapıyorum..