_TazeAnne_ ilgilenmediyse bence başka bir doktora gidin, benim 19/20 haftalarda bi sızı vardı aşağıda. Doktora gidince anlattım aşağıda bi ağrı sızı oluyor sanki rahimde ağrı oluyor gibi kestiremiyorum dedim hemen bakalım dedi önce ultrasonla baktı rahim ağzına baktı sanki kısalma var gibi dedi sonra aşağıdan muayene etti ve kısalma olduğunu söylerdi rahim ağzında hemen önlemini aldı ilaç yazdı istiharat etmemi söyledi. Bir hafta sonra tekrar çağırdı sık sık muayene etti. Eğer fark etmeseydik mazallah rahim git gide kısalıp açılabilirdi