Tolsel Bbkbb ben gidiyordum doğumu da orda yaptım Cnım doktorum hediye hanım çok memnun kaldım benim için en iyi doktor
DuyguAlalm Brc__ Seval Zeren’e gidiyorum, memnunum ben de. Pozitif bi insan, sorularıma cevap alabiliyorum, ilgili, güven verdi bana, onla devam ediyorum 10.haftamdan bu yana
EceOzen Bbkbb 5 ayı bitirdik. Bende arkadaşımın tavaiyesi üzerine başından beri ona gidiyorum bir kez bile değişsemmi acaba die düşünmedim