Kızlar biz 20 haftalığız dün doktora gittim çocuğun organlarına baktı çok şükür iyi bi sıkıntı yok dedi. Ama benim doktorum hastalarının hepsini iyi bir yer varmış orasıda detaylıca bütün organlara bakıyor oraya yönlendiriyor orasıda görsün diye bana da git dedi. Gitmelimiyim sizce ? Çevremde baktıran da var baktırmayan da 🤷♀️ Fikirlerinizi bekliyorum