Bi önceki postumdada sormuştum hatırlayan vardır belki . AFP 2,86 çıktı nöral tüp defektleri diye yazıyordu riskli çıktı .Doktorum başka bi doktora Detaylı ultrasona gitmemi söyledi omuriliğinde beyinviğinde sıkıntı çıkmadı çok şükür ama eşi büyük dedi bebeğe göre Buda erken doğuma veya cilt böbrek sorunları olabileceğini söyledi 3 hafta sonra tekrar gideceğiz. Sizlerde ne sorunlar çıktı acaba tarama testi sorun çıkıp da tekrar kontrolde iyi sonuç alan varmı ?